Професійні навички та знання:
Оцінка ефективності роботи персоналу
Організація роботи з персоналом відповідно до загальних цілей розвитку компанії для досягнення ефективного використання і професійного вдосконалення співробітників,
Організація і проведення корпоративних заходів.
Планування і оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук та навчання персоналу.
Контроль стану замовлень, відвантажень і дебіторської заборгованості по клієнтах
Робота з претензіями клієнтів
Проведення переговорів з ключовими клієнтами
Планування закупівлю та продаж товарів
Збільшення асортименту в роздрібній та гуртовій мережі
Врегулювання питань сервісного обслуговування
Введення рекомендованої роздрібної ціни і її контроль
Розробка акцій по просуванню товару
Прямі продажі
Виїзд до замовника, презентації
Вмію вести переговори, знаю діловий етикет
Приймала участь в виставках-продажах
Знання касової дисципліни, ведення відповідної документації, формування звітів
На час відпусток директора була виконуючою обов"язки. На даний час помічник директора неофіційно, через те що на фірмі непередбачено такої посади.