Проведення аналізу потреб існуючих клієнтів
- Планування і реалізація міроприємств по утриманню існуючих клієнтів підприємства і максимальне задовільнення потреб клієнтів шляхом продажів послуг компанії;
- Ведення бази даних існуючих та потенційних клієнтів підприємства, підтримання достовірності, повноти, актуальності інформації про клієнтів;
- Забезпечення інформування клієнтів підприємства по факсу, телефону і особисто про умови роботи, послугах та інших змінах у роботі підприємства;
- Планування і проведення особистих зустрічей, презентацій і реалізування інших міроприємств по залученню нових клієнтів з ціллю збільшення продажів;
- Забезпечення виконання плану продажів;
- Забезпечення належного заповнення договорів зі сторони клієнтів;
- Контроль стану дебіторської звборгованності клієнтів. Забезпечення своєчасне погашення дебіторської заборгованності та виконання інших зобовязень клієнтами згідно заключених договорів;
- Сбір, аналіз інформації про конкурентів, потреби клієнтів і врахування їх при веденні персональних продажів;
- Своєчасне і в повному обсязі формування звітів по продажам та проведених міроприємствах;
- Внесення пропозицій щодо вдосконалення якості послуг та асортименту послуг підприємства;
- Розробка маркетингових заходів;
- Взаємодія і здійснення обміну інформацією з іншими представництвами компанії, у межах наданих посадових повноважень;
- Виконання функціональних обовязків керівника представництва підприємства у повному обсязі у період його тимчасової відсутності;
- Контроль за виконанням функціональних обовязків працівників усіх рівнів представництва підприємства;
- Представлення інтересів підприємства у сторонніх організаціях, закладах та підприємствах з питань, що відносяться до компетенції заступника керівника;
- Внесення на розгляд пропозицій з удосконалення організації виробничих процесів, роботи.